Tweede tussentijdse rapportage bestrijding coronavirus

Basis op orde
coronavirus

Veiligheidsregio Noord-Holland Noord heeft voor de tweede keer een tussentijdse rapportage uitgebracht over de bestrijding van het coronavirus in onze regio.

Voorzitter van de veiligheidsregio Piet Bruinooge doet in het document verslag aan de gemeenteraden van Noord-Holland Noord over de periode van juni tot en met augustus. Hij blikt terug op de manier waarop we in onze regio zijn omgegaan met de coronapandemie. Sinds de uitbraak van het virus werken Veiligheidsregio Noord-Holland Noord, GGD Hollands Noorden, politie-eenheid Noord-Holland, het Openbaar Ministerie, de gemeenten in ons gebied en de ketenpartners uit het zorgdomein samen aan de beheersing van het virus.

Lees hier de tweede tussentijdse rapportage en de brief van de voorzitter aan de gemeenteraden.

Bekijk ook de eerste tussentijdse rapportage.