Blijf op de hoogte en volg het Zorg- en veiligheidshuis op LinkedIn

Zorg en Veiligheid
zorg en veiligheidshuis

Voor een succesvolle aanpak van multiprobleemgezinnen, radicalisering, criminaliteit en ernstige overlast is meer nodig dan zorg of straf alleen. Het vraagt om een gezamenlijke aanpak van gemeenten, zorg en justitie. Dat gebeurt in de vorm van het Zorg- en Veiligheidshuis: een netwerk van partners zoals politie, openbaar ministerie en gemeente. Als het nodig is, schuiven ook andere partijen aan, zoals GGZ, gebiedsteam of sociale dienst.

Sinds een aantal weken is het Zorg- en veiligheidshuis te vinden op LinkedIn. Hier plaatsen zij elke week actuele berichten. Blijf op de hoogte van ontwikkelingen en projecten door het Zorg- en veiligheidshuis te volgen. Ga naar LinkedIn.

Wat doet een Zorg- en veiligheidshuis precies? Hieronder zie je een animatie over het Zorg- en veiligheidshuis waarin wordt uitgelegd waarom er veiligheidshuizen zijn, wat ze doen en hoe ze dat doen.